czwartek, stycznia 18, 2024

Paskudne Ł ;-)

W ramach rantu.
Lubię webowego Telegrama, ładny jest, ale nie wiedzieć czemu uparł się na moich komputerach mieć hot key pod ALT-Shift-L (tudzież Option-Shift-L) na macOS i przez to co próbuję napisać Ł to mam problem ;-)
Przed chwilą chciałem napisać w czacie Łódź i po Ł zrobiło się:


W ogóle skróty klawiszowe są trudne, aż szkoda, że ta rzecz nie jest synchronizowana między aplikacjami w macOS ;-) bo teraz mam ciut inny zestaw klawiszy na dużym prywatnym Macbooku, ciut inny na małym prywatnym Macbooku, podobny trochę do pierwszego na dużym laptopie z Linuksem, i jeszcze inny na pracowym Macbooku.

Ostatnio zaś chodzi za mnie myśl by sobie zrobić te same skróty które ma IntelliJ w Visual Studio Code ;-) bo jak piszę w Pythonie to zamiast Extract Method czy Extract Variable skrótem klawiszowym robię to ręcznie jakby były lata 90.... ;-)
Chociaż nawet w IJ nie do końca to tak działa jak działo bo mi się pozmieniały gdzieś po drodze skróty...

Do tego jeszcze w Keyboard Maestro mam różne funkcje pod niby tymi samymi klawiszami na różnych macOSach, ale jakoś zawsze się rozjeżdżają.

OK, ale to Ł w Telegramie mi przeszkadza ;-)


Podobne postybeta
Całkowicie testowy post z Androida :-)
Drzewka, ładne drzewka - kilka zdjęć :-)
Android + OCR, to zaczyna działać ;-)
Eksperyment
Klawiatura i skróty, czemu wszyscy robią je "ciut" inaczej? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz