czwartek, lutego 02, 2017

Amazon Prime Video na XBOX One w Polsce - how to ;-)

Od jakiegoś czasu (miesiąc, albo dwa) Amazon Prime Video jest dostępne w 200 krajach na świecie w tym w Polsce.

Amazon jednak nie lubi Chromecasta... to trzeba mieć jakiś inny sposób oglądania.
Można na tablecie/telefonie z Androidem, ale telewizor mały i trochę głupio oglądać na 10.1" gdy przed Tobą jest 49"...
Poszukałem po sieci i podobno można użyć XBOX One do oglądania Amazon Prime Video....

To próbowałem wielokrotnie znaleźć aplikację Amazon'a w XBOX Store... bez sukcesów.

Przypuszczałem, że po prostu połączona indolencja ludzi z kilku firm sprawiła, że ktoś zapomniał odznaczyć w konfiguracji sklepu, że dana aplikacja jest niedostępna w Polsce....
Uprzedzając fakty - miałem rację ;-)

Zmieniłem kraj w ustawieniach XBOX'a (Ustawienia -> System -> Języki) na Stany Zjednoczone...

XBOX się zresetował (głupi telefon potrafi w locie zmieniać język, ale coś z Windowsem już nie...).

Amazon Video pojawiło się w XBOX Store :-)

Zainstalowałem. Działa, chociaż obraz nie jest najwyższej jakości.

Zmieniłem kraj znów na Polskę. Reset. Działa :-)

Tak oszczędziłem jakieś 800-1000 PLN, bo myślałem o kupnie NVidia Shield TV, a tak nie muszę ;-)

Zgaduję, że ktoś w Amazonie zapomniał odhaczyć "ptaszka" i aplikacja nadal ma ustawione, że nie ma się pojawiać w polskiej wersji XBOX Store....


Podobne postybeta
A ja wybrałem Xbox One ;-)
Ice Cream Sandwich - Nexus S coraz bliżej, EEE Pad Transformer czeka...
Nie, to brak HDCP 2.2, a nie backdrop nie służy Chromecastowi Ultra ;-)
A ja jestem przeciwny prywatyzacji służby zdrowia.
Miejsca gdzie nie używałeś jeszcze komputera [ewentualnie miejsca, gdzie nie dopadły nas jeszcze komputery ;-)]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz