niedziela, grudnia 20, 2009

Podejrzanie szybko....

Coś podejrzanie szybko mi się dziś napisało wsparcie dla autoupdatowania dokumentów z Google Docs w OOo2GD.

Działa to tak, że jeżeli pobierzemy dokument z Google Docs [z zaznaczoną opcją autoupdate] to po każdym nagraniu pliku [czyli gdy zmieni się data ostatniej modyfikacji pliku lub jego rozmiar] w ciągu paru sekund OOo2GD wrzuci nową wersję do Google Docs. Oczywiście wszystko działa puki OpenOffice.org i OOo2GD są włączone i tylko dla plików pobranych w danej "sesji", czyli od uruchomienia OpenOffice.org.


Są pewne ograniczenia, np. gdy edytujemy plik na 2 komputerach jednocześnie [czyli w tym samym momencie dwa komputery mają otwarty dany plik w trybie autoupdate] to wygrywa ten który ostatni dokona update'u, zmiany tego wcześniejszego zostaną utracone i zachowają się tylko w historii wersji w Google Docs.
Także gdy otworzymy w 1 sesji 2 razy ten sam plik to updatowanie będzie działało tylko dla tego otwartego jako pierwszy.
Ale i tak wydaje mi się, że działanie tego ficzera jest dość spójne.

Wszystko zabrało mi może jakieś 6 godzin co jest czasem podejrzanie krótkim. I wszystko zabrało chyba mniej niż 200 linii kodu....

Jeszcze nie wiem czy poczekać chwilę, np. na moment gdy dostanę czeskie tłumaczenie OOo2GD i dopiero wtedy wypuścić wersje 2.0.0, czy może zrobić to już teraz, czy też może dodać coś jeszcze ;-) choć na to ostatnie nie mam do końca pomysłów.


Podobne postybeta
Wersja 2.0.0 OOo2GD już jest :-)
No i mam skilla dla Alexy ;-) [wcześniej już miałem akcję dla Google Home :-)]
OOo2GD 2.3.0 - nowe dokumenty i autoupdate w działaniu :-)
Google oddaj URLa!
OOo2GD 3.0.0 - eksportowanie do Google Docs bez konwersji :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz