poniedziałek, października 24, 2016

clickBaitDetector - wiem czemu nie działa ;-)

Bo źle zrobiłem w nim naiwny klasyfikator Bayesa ;-)
Podszedłem do problemu jak do zwykłego wnioskowania bayesowskiego, ale przesłanki dla hipotez nie są do końca dobre.
Skąd to wiem?
Bo dziś w tramwaju mnie dopadło, że przecież mam prosty test skuteczności ;-)
Wystarczy kazać clickBaitDetectorowi sklasyfikować zbiór tytułów na których się uczył.....
Wyniki nie były zbyt dobre ;-) tylko ~3% tytułów które w zbiorze uczącym są uznawane za clickbaity zostało rozpoznane, wśród prawidłowych artykułów ~18% zostało rozpoznane jako nie clickbaity ;-)
Za to mam powody by sobie odkurzyć algorytmy z machine learningu ;-)


Podobne postybeta
ClickbaitDetector - to działa :-)
Android + OCR, to zaczyna działać ;-)
Czy jest dziś sobota? ;-)
Clickbait detector ;-) - czyli próbujemy użyć naiwnego klasyfikatora Bayesowskiego do rozpoznawania clickbaitów ;-)
Naiwny klasyfikator bayesowski nie jest jednak dobry do rozpoznawania clickbaitów ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz