niedziela, września 23, 2018

Wielosystemowość ;-)

Gdy te ponad 5 lata temu porzuciłem Windowsa na moim firmowym laptopie nie przypuszczałem, że stanę się aż tak bardzo wielosystemowy ;-)

W mobile działam na Androidzie i na iOS'ie.
Na komórkach mam Androida we wersji 9.0, na tabletach zależy ;-), na Pixel C (tablet z Androidem) chyba wersja 8.1, na iPadzie Pro iOS 12.

Na komputerach:
MacOS High Sierra (a jutro pewnie Mojave) ;-)
Ubuntu 16.04

Na XBOX:
Windows ;-)

Jeszcze do tego WearOS na zegarkach ;-)

Chociaż jeśli nie liczyć XBOXa to ta wielosystemowość w moim wydaniu trochę lipna jest ;-) bo Ubuntu, macOS, Android i iOS to jednak *niksy są -)


Podobne postybeta
Weekend i będzie krótki tydzień.
Zegarek z instrukcją ;-)
Samsung nie umie w software ;-)
Zgryz laptopowy ;-)
iPad Pro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz