poniedziałek, listopada 06, 2017

Android Wear.... jaki zegarek po Moto 360 v2?

Lubię produkty Google i Google jako takie, ale czasem mnie wkurzają.

Takie Android Wear.... wygląda jakby porzucili i nikt nie robi żadnych fajnych zegarków.
Albo robią, ale nie słychać nic o nich.

Moja Moto 360 v2 powoli zaczyna się kończyć, oryginalna Moto 360 już się skończyła...
I nie wiem co następnego.

A jednak przyzwyczaiłem się do "inteligentnego zegarka"...

Choć fakt, że dla mnie najważniejsze na nim są godzina (cały czas wyświetlana!), timer i powiadomienia o tym, że ktoś do mnie dzwoni. Fajnie też jak może mi mierzyć tętno.

Ktoś zna jakiś zegarek, który mógłby zastąpić godnie Moto 360 v2?

I nie iWatch czy jak to się zowie, bo nadal mi się nie podoba i nie jestem pewien czy z Androidem współpracuje.


Podobne postybeta
Moto 360 v2 - to jest to :-)
E! Gdzie jest mój następny smartwatch?
Piszę sobie...
Dziwna sprawa
Pierwszy wpis v2.0 ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz