sobota, lipca 22, 2017

Przemowy współczynnik fajności firmy ;-)

Siedzę sobie teraz w Dolinie Krzemowej i myślę.
I przez to myślenie stworzyłem sobie mój własny, Przemkowy, sposób na ocenianie firm ;-)
Firma może dostać od 0 do 1 punktu w 7 dziedzinach i najlepsza firma może dostać 7, najgorsza 0 ;-)

Wyznaczniki dobrej firmy wg. Przemka to:
- amerykańska,
- nastawiona na inżynierów (procesy i narzędzia służą zwiększeniu produktywności inżynierów),
- pracuje się nad rozwiązaniami w chmurze,
- firma używa wewnętrznie Google Apps,
- firma nie działa w nieetycznym sektorze (np. wyświetlanie uciążliwych reklam jest wg. mnie nieetyczne),
- firma pisze w takich językach jak Java, Python, Go albo Kotlin,
- są wyjazdy do USA.

Jest to całkowicie subiektywna ocena i nie pretenduje ona wcale do miana oceny dla wszystkich.

No i wyszło mi, że pracowałem w firmach, które dostały maksymalnie do 4.4 punktu w mojej skali 0-7.
Jest miejsce na improvement ;-)


Podobne postybeta
Checklista ofertowa ;-)
Eventual consistency....
Windows++ ;-)
Urodzeni koderzy
No i jest problem natury logistyczno-temporalnej....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz