wtorek, kwietnia 18, 2017

Rule w Outlook = ZUO

Mój stosunek do oprogramowania Microsoftu jest negatywny.
Poza Windowsem i MS Paintem nie udało im się w mojej ocenie nigdy wypuścić kawałka dobrego softu.

Każdy kontakt z ich softem utwierdza mnie tylko w tym przekonaniu ;-)

W firmie używamy Outlooka 365 i MS Office'a. Poczta jest przez Outlooka.

Nie używam klienta desktopowego bo jest słaby, używam webowego. Który też jest słaby, ale chociaż nie robi mi "tadam" jak kalendarz ma na to ochotę.

Jak zacząłem pracę to zrobiłem sobie trochę reguł i zmniejszyła się liczba maili jakie musiałem czytać...
Niby fajnie, ale np. zniknęły zaproszenia na inspekcje kodu.
Nie widzę też maili, które zostały wysłane do kilku osób.

Nie wydaje się by maile te lądowały w jakimkolwiek katalogu, po prostu ich nie widać....

No to skasowałem wszystkie rule (pewnie okaże się, że jednak nie..) i zobaczymy czy zacznę odzyskiwać maile..

Outlook to ZUO!!!!


Podobne postybeta
Outlook zły
Deszczowy Niebieski Ząb ;-)
Metapost o tym co pisać jak nie mam pomysłów o czym pisać....
Balkon to zuo ;-)
CVS "złamany" :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz