niedziela, stycznia 15, 2017

Wtyczka na pamięć ;-)

Pamięć mam dość dobrą, ale zapominam wiele rzeczy, które mają labelkę "pierdoła".

Dużo rzeczy ma taką labelkę.
Praktycznie wszystkie, które nie siedzą non-stop w mojej głowie.

Są rzeczy, które można załatwić kartką, ale nie wszędzie się da.
Trudno przykleić kartkę do strony WWW.

Przez to trudno mi zmienić nawyki, albo pamiętać, że jak będę coś np. kupował na Amazonie UK to nie mam się godzić na zmianę kwoty na PLN i trzymać się GBP (bo konwersja GBP->Euro->PLN na mojej karcie i tak ma lepszy exchange rate niż ten, który proponuje Amazon UK ;-)).
Albo, że jak wchodzę na jakąś stronę to mam coś tam zrobić.

Przydałaby się możliwość przyklejenia karteczki...

Ale przecież takie rzeczy jak wizyty na stronach WWW odbywają się na komputerze.... a komputer może robić rzeczy, które mu się każe...

To od paru dni chodził za mną pomysł kazania komputerowi by pozwolił mi dodawać komentarze/notatki do stron.

Dziś to zakodziłem, nie jest to coś szczególnie ładnego:

Ale działa ;-)

Gdy wchodzimy na stronę i do tej strony (URLa) albo domeny jest jakiś komentarz to ikonka pokazuje nam na czerwono ile jest komentarzy.
Gdy klikniemy w ikonkę to możemy istniejące komentarze zobaczyć i w razie potrzeby dodać nowy.

Wszystko jest dostępne w wersji źródłowej na moim GitHub'ie.

Na razie całe trzymanie notatek/komentarzy odbywa się w localStorage, ale to jest taki proof of concept.


Podobne postybeta
Projekty ;-)
Światełko w tunelu :-)
Nienawiść
ToDo od Trello jako "oddzielna aplikacja"
Różne rodzaje turystyki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz