niedziela, stycznia 29, 2017

Metapost o tym co pisać jak nie mam pomysłów o czym pisać....

Zgodnie z planem* powinienem pisać na bloga jakieś 4 razy w tygodniu.
Czasem jest to proste, a czasem nie.
Czasem pomysły leją się strumieniami i z każdej strony atakują, innym czasem nie ma ich wcale, albo są, powstaje jakieś pół postu i koniec.

Rozwiązaniem są czasem metaposty, takie jak ten, czyli posty po postach ;-)

Ich głównym celem jest "uruchomienie", coś się pisze, coś co akurat w człowieku siedzi (czyli niemoc "twórcza") i przez to dawno nieużywane fragmenty mózgu, które mają coś tworzyć odpalają i zawsze jest szansa na to, że jakiś pomysł przyjdzie ;-) [przyszedł, chociaż nie wiem czy się nadaje ;-)]

Można też spróbować napisać np. o 2 losowych słowach... chociaż zwykle jak mi się losują są na tyle nudne, że nie mam ochoty iść tym tropem ;-)
Np. teraz mi się wylosowały "pride" i "lift".
Coś je łączy, dziś zwykle droższe mieszkania są na tyle wysoko, że trzeba tam jechać windą (lift), ba prywatna winda może być nawet powodem do dumy (pride)....
Teraz wyszło "rule" i "adult", znów proste. Zasadą (rule) jest to, że dorośli (adult) powinni się w miarę rozsądnie zachowywać, ba można nawet powiedzieć, że bycie dorosłym, aka dorosłość to nic innego jak życie wg. reguł....
Chociaż rule może też znaczyć rządzenie... i to jest wtedy marzenie, by rządzili nami w miarę dorośli ludzi, którzy przestrzegają reguł... nie rządzą tacy ;-)

Trzy słowa to też żadne wyzwanie, wyszły "study", "scene" i "winner".
Chociaż fakt jest więcej pomysłów ;-)
Może być np. taki, że studiując (study) można wygrać, trzeba tylko uważać by samo wyobrażenie sceny (scene) stawania się zwycięzcą (winner) nie przeszkodziła osiągnięciu celu...

OK, chyba się odkorkowałem ;-)
Stąd kończę tego metaposta ;-)

* plan - jest niewielki i wysłowiony ;-) po prostu Google Calendar ma taki ficzer, który pozwala na tworzenie celów. U mnie jednym z takich celów jest pisanie postów na blogu ;-)


Podobne postybeta
U mechanika... czyli nudne pisanie o niczym dla zabicia nudy
Rule w Outlook = ZUO
Metapost o pisaniu posta, albo moje próby z Obsidianem
Atlas zbuntowany, ale na odwrót ;-)
Triada spokoju, albo triada antychaosowa ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz