piątek, stycznia 06, 2017

IT - Jaka kasa w zależności od skilla? ;-)

W branży IT pieniądze nie powinny być głównym motorem działania, ale czasem są.

Wiele osób zadaje sobie jednak pytanie czy ich zarobki są wyższe, niższe czy też takie jak przeciętna.

Ogólna zasada jest taka, że im ktoś jest lepszy tym większą ma szansę na lepsze pieniądze (w IT wszystkie pensje są dobre w porównaniu do przeciętnej, stąd celowo nie napisałem "dobre pieniądze").

Do tego dochodzi to, że zwykle korporacje płacą lepiej, w tym zagraniczne najlepiej.

Zwykle też w dużych miastach, a szczególnie Warszawie pensje są najwyższe.
Głównie przez to, że tam siedzą duże zagraniczne korporacje ;-)

Tutaj uproszczony flowchart pozwalający ustalić na podstawie posiadanego skilla to jakie pieniądze można dostać ;-)

Kwoty są na podstawie tego co słyszałem od ludzi, mogą być więc niektóre kwoty podniesione inne obniżone.
To są szacunki średnich miesięcznych wpływów brutto jak ktoś pracuje na umowę o pracę.

Jakieś komentarze?
Zawyżyłem?
Zaniżyłem?


Podobne postybeta
No i mam skilla dla Alexy ;-) [wcześniej już miałem akcję dla Google Home :-)]
Kilka prostych wzorów do szacowania :-)
Pensje w IT są trudne
Wyrzuć 1 rzecz dziennie
Ciekawe czy ktoś zajmuje się "testowaniem" czy może "próbkowaniem" rynku nieruchomości? :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz