sobota, sierpnia 06, 2016

Raspberry Pi3 - to działa ;-)

Po nerwowych chwilach z RPi3 udało mi się je uruchomić :-)

Ciągle świeciła tylko czerwoną diodą co oznacza, że RPi nie może przeczytać nic z karty SD.

Moje główne problemy wynikały z użycia starego Raspbiana.... pobrałem nową wersję, rozpakowałem.... i byłem pewien, że zapisałem ją na kartę SD...

Teraz wiem, że jak się coś zapisuje na kartę SD to dobrze sprawdzić co się zapisuje ;-)

W moim przypadku okazało się, że w folderze z którego uruchamiałem program do zapisania karty SD miałem od dawna obraz ze starym Raspbianem i w ferworze walki przy pierwszym podejściu zamiast nowego obrazu zapisałem stary ;-)

RPi3 nie ma zbyt wielu nowości w stosunku do RPi2, poza wbudowanym WiFi i Bluetoothem, do tego procesor jest z młodszej rodziny.
Do tego od wersji 3 złącze na karty SD nie ma sprężynki.


Podobne postybeta
Prawdziwie przenośny komputer ;-)
No i gdzie jest Android@Home?
Bloggeroid 1.2 - zróbmy to ciut bardziej przewidywalne ;-)
Twitter
Końcówki -ą i -om, moi najwięksi wrogowie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz