niedziela, stycznia 31, 2016

A ja wybrałem Xbox One ;-)

Kupiłem ostatnio konsolę.
Przez jakiś czas rozważałem jaką kupić.
Byłem niemal pewien, że kupię PS4. Jest ładniejsza, mniejsza, ma mocniejszą grafikę i nie jest Microsoftu. Do tego prawie wszyscy, których znam i mają konsole mają PS4.
Jednak w końcu kupiłem Xbox One ;-)

Czemu?

Głównie przez to, że z tego co czytałem ktoś kupujący Xbox One teraz kupuje całkiem nową konsolę w porównaniu do tej sprzed roku. Znaczy to, że konsola się rozwija.

Nie zmienia to faktu, że wygląda niezbyt ładnie i zgrabnie, jest wolniejsza, a i z tego co widziałem w sklepie gry są droższe.
Do tego ma Microsoft w środku (co momentami boli, bo MS i interfejsy użytkownika, albo inaczej, interfejsy użytkownika od MS i ja nie możemy się odnaleźć).

Nie kryję, że powodem było też Halo ;-)

Chociaż ostatnio gram głównie w Fallout 4, ale muszę uważać bo zdecydowanie daję się porwać grze.

Nikogo nie zachęcam do pójścia w me ślady, ani do wyboru Xbox One.

Po prostu dzielę się swoim zdaniem w wojnie konsol ;-)

Jestem też już na 3 głównych platformach, w pracy na sprzęcie i sofcie od Apple, w domu na Linuksie i Androidzie, a w rozrywce na platformie Microsoftu ;-)


Podobne postybeta
Zaczął się nowy rok
Weekend i będzie krótki tydzień.
A jednak Pythona warto ;-)
Taki tam rant po Gradle i Dockerze ;-)
Mniej wredne Google Docs ;-) - zabawy z OCRem część 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz