sobota, marca 14, 2015

Prawie nowa praca ;-)

Prawie, bo w tej samej firmie, na tym samym stanowisku, ale w kompletnie innym projekcie.
Nie tak jak przez ostatnie ponad 8 lat (i 3 firmy) w projekcie webowym, ale w projekcie w którym będą algorytmy i sterowanie. Nie dam głowy, ale może się okazać, że nie będzie żadnego GUI.
Kręci mnie to bo wydaje się, że będzie to najbardziej podobne do cyberbetyki, która mnie zawsze bardziej interesowała niż informatyka ;-)

Podekscytowany jestem, bo będę w projekcie, który dotyka kluczowych dla firmy elementów.
Właściwie będę jak się wydaje robił to co chciałem robić idąc do firmy :-)

Oczywiście jestem lekko przerażony, nowe wyzwania, nowe problemy, cholera wie czy dam radę, ale brzmi ciekawie i trudno. Znaczy powinno być zabawnie ;-)

Taki nowy start. Mój poprzedni projekt zyska, bo przy ich entuzjazmie odstawałem ze swoim sceptycyzmu, a na dodatek ponieważ 5 czy 7 lat temu coś robiłem w taki, a nie inny sposób mogłem jeszcze blokować dobre, nowe sposoby rozwiązywania problemów. Nowy też powinien zyskać, bo jak się na czymś nie znam to bywam pomysłowy ;-)
Same zyski ;-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Praca po studiach
Information animal ;-)
Update na statusie ;-)
Koordynacja
Blog prostszy od LeetCode ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz