sobota, listopada 15, 2014

Android 5.0 pierwsze wrażenia

Jest nieźle.

Nexus 10 odzyskał wigor i znów wydaje się być bardzo szybkim tabletem.
W pewien sposób podważa sens kupowania Nexusa 9 ;-)

Smartlock działa bardzo fajnie.
Mój Nexus 5 ma go włączonego i gdy w pobliżu nie ma mojej moto 360 czy słuchawek Bluetooth to trzeba podać wzór do odblokowania, jak któreś z tych urządzeń jest w pobliżu to nie ma wzorku :-)

Najmniejsze wrażenie Lollipop robi na mnie na Nexus 7 2013.
Wlasciwie niewiele się zmieniło. Nadal jest to całkiem fajny tablet i tyle.

Największym zawodem jest to, że Google nie postanowiło pójść za ciosem z aparatem. Dodali co prawda HDR+, ale w obszarze wideo nic nie zmienili.
Po tym co pokazywali na Google I/O, czyli możliwość do przypuszczenia przez soft 60 fps w pełnej rozdzielczości liczyłem po cichu na 4K a jeszcze bardziej na slo-mo dla filmów. Teoretycznie zapas do tego jest...

Nie czakałem na OTA, posłużyłem się sideload'em i działa to na razie całkiem miło.

Teraz czekam na update dla zegarka do 5.0W ;-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Sprzęt WiFi w procentach
Jak zwiększyć swoje IQ?
Migracja do Androida 4.3 zakończona, 3 z 3 urządzeń zaktualizowane ;-)
Przemek w krainie Stefanów ;-)
Pomysł na aplikację - lockscreen poprawiający nastrój ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz