czwartek, czerwca 19, 2014

Ja i Linux chyba do siebie nie pasujemy ;-)

Piszę z Chromebooka bo duży komputer zwariował i nie chcą wstać na nim X'y....

Bo mi się zamarzyło by móc oglądać filmy na YouTube z włączonym.
W tym celu przyjrzałem się sterownikom których używam i przełączyłem na własnościowe od nVidia.... działało tak, że nagle miałem dziwne rzeczy na ekranie.
To przełączyłem na domyślne.
Działało, ale znów nie było vsynca.
To przełączyłem na kolejne i tu się zrobił zgrzyt ;-)

Teraz gdy mi się komputer uruchamia mam radosną wiadomość na ekranie "The system is running in low-graphics mode".
Tu zaczyna się quiz, którego jak na razie nie udało mi się wygrać, bo drań ciągle zmienia zasady ;-)

Czy ja mam naprawdę takie duże wymagania, że chciałbym systemu który jest fajny na biurku, bezproblemowy i ładny?


Podobne postybeta
AST w akcji - zamieniamy źrodło w Java'ie w "rysunek" ;-)
Popsuł mi się Calc w OpenOffice.org :-(
Dark theme ma swoje problemy
Wymuszona migracja ;-)
Dziwna konkurencja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz