poniedziałek, marca 17, 2014

N niefartów ;-)

Chciałem się wcześniej pojawić w pracy by móc wcześniej wyjść, dlatego ustawiłem budzik na zabójczą 7:10.... o 8:20 się obudziłem, okazało się, że N5 robiący za budzik usnął tak mocno, że trzeba mu było zrobić reboot ;-)
Wcześniej chciałem być w pracy by móc wyjść wcześniej by pójść obejrzeć mieszkanie... co do którego byłem prawie pewien, że je miałem dziś oglądać....
Najpierw mi się tramwaj spóźnił, a później się okazało, że nikt na mnie nie czeka ;-)
Numeru do człowieka od mieszkania nie miałem...
To poszedłem do Bumy do LuxMedu by się umówić na badania do przedłużenia prawa jazdy....
Po 5 minutach szukania Pani dała mi numer infolinii, żeby to z nimi załatwiał ; -)
Nie spotkałem się też z nikim z poprzedniej pracy, bo akurat pracowali z domu, albo wcześniej musieli wyjść ;-)
No to wracając chciałem sobie chociaż lody kupić, ale nie, nie ma, dopiero w czwartek będą mieli ;-)

Jest jutro losowanie totka? ;-) Bo jak dziś miałem taki zbiór niefartownych zbiegów okoliczności, to może jutro będzie zbiór fartownych? ;-)

Plus, że sobie przeszedłem jakieś 5 km spacerkiem, a do tego pozbierałem adresy stron wszystkich budów w okolicy ;-)

#toBlogger  

[Go to original post on Google+]




Podobne postybeta
Koszmarna muzyka infolinii.. mam teorię
Na śpiocha....
Nie każde miejsce jest idealne na prakacje (aka workation ;-))
My Tracks mówi "budujmy więcej autostrad" ;-) albo jakoś tak ;-)
Pociąg pociągowi nierówny ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz