poniedziałek, marca 24, 2014

Macbook - chyba chcę (prywatnie)

Dziś byłem u mechanika, robić przegląd i takie tam.
Łączyło się to z 3 godzinami czekania, w trakcie których powstał pomysł urlopu samochodowego, poczytałem i połaziłem po sieci.

Do tego ostatniego używałem służbowego Macbooka Pro i było świetnie.
W końcu coś co jest lekkie, nieźle się trzyma na kolanach, a do tego jest szybkie i bateria trzyma nieziemsko długo ;-)

Prawie jak Chromebook (OK, szybkość i czas pracy na baterii w Macbooku Pro są wyższe niż w moim Chromebooku), ale ma plusa że jak człowiek będzie chciał coś zakodować to się da ;-)

Dlatego poważnie się zastanawiam nad wciągnięciem Macbook Pro, albo chociaż Air na listę rzeczy "chcę" ;-)

Jedna wada to system, który nadal do mnie nie przemawia. Ale to dopiero drugi tydzień, pożyjemy zobaczymy co będzie później.

[dopisane po chwili]
Jest jeszcze druga wada.. To logo. Ludzie się na nie gapią i zaczynam rozumieć czemu tak popularne jest zaklejanie jabłka.
To jest firmowa maszyna to nie zakleję, ale jeśli się kiedyś skuszę to mam zamiar zakleić :-)


Podobne postybeta
Jak się poluje na programistów ;-)
Asus EEE 900 - Tips & Tricks ;-)
Złe Markety ;-)
Ice Cream Sandwich na moim Nexus S :-)
Chrome2ChromeV2 na GitHub :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz