poniedziałek, stycznia 27, 2014

Spadochronowy atak na Wawel - czyli wolne GWT

Walczę teraz z kodem w GWTP, który ma przykrą właściwość, że jest po oby stronach i po stronie klienta i serwera...
Z tego też powodu co chwile musze wołać:
nice -n 19 mvn clean install && beep

Które buduje mi cały projekt.
Później tylko przerzucić drania do Tomcata i już można działać...
Tylko, że minęły ponad 2 minuty ;-)

Z tego też powodu zajmuje się teraz upiększaniem Wawelu który mam przed biurkiem.

Na razie wygląda to tak:



Widzicie Googlerzy? Przez was dewastuje taką ładną fototapete ;-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
BigInteger i liczby pierwsze ;-)
Jak walczyć z gigantycznym kodem w Java'ie, część 1 ;-)
Chciałem popsuć G1 i mi się na razie nie udało ;-)
Może mi ktoś wytłumaczyć po co istnieją GWT i GWTP?
Cywilizacja migających diod i lampeczek ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz