wtorek, września 24, 2013

Chromebook bez "ż" jest trudny w użytkowaniu...

Mój Chromebook choruje, coś w ostatnim updacie w kanale beta sprawiło, że zaczął mieć dwa problemy.
Pierwszy, bardziej odczuwalny to brak literki "ż"....
Gdy próbuję jej użyć pisząc na stronie WWW, czy w jakiejś aplikacji to włącza mi się ficzer zwany "potwierdzenie głosowe", który normalnie włącza się przy pomocy CTRL-ALT-Z.... a "ż" robi się przy pomocy ALT GR-Z (czyli prawy alt i z).
Co najciekawsze to nieszczęsne "ż" można swobodnie wpisać w pasku adresu.... (zresztą stąd je mam ;-) teraz pisząc ten tekst gdy chcę użyć "ż" to robię CTRL-V wklejając je ;-))
Zgłosiłem problem, acz nie stworzyłem issue i nie wiem czy ktoś mu się nawet przygląda....
Drugi problem jest może i straszniejszy, ale mniej widoczny.
Zaraz po zabootowaniu, gdy się już zaloguję wszystko zaczyna się uruchamiać, nagle ekran staje się czarny i trwa to z 2 minuty albo i dłuż i jak już człowiek myśli, że się coś popsuło pojawia się to co powinno... po czym Chrome się wywala i uruchamia z info o wywaleniu....
To też zgłosiłem i też nie wiem czy ktoś się temu nawet przygląda ;-)

Kanał beta ma swoje prawa... aż strach pomyśleć gdybym był na dev ;-)


Podobne postybeta
Całkowicie testowy post z Androida :-)
Sudoku - atak pierwszy wersja 2 ;-)
Ewolucja Buzz Troll Remover'a ;-) - czyli nad czym teraz pracuję
PKO BP ssie
OS X, ładny cholernik jest.... ale nie idealny ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz