czwartek, lipca 25, 2013

JDK8 na Rasbperry Pi rządzi :-)

Wczoraj na moją Malinkę wrzuciłem JDK8 w wersji:
java version "1.8.0-ea"
Java(TM) SE Runtime Environment (build 1.8.0-ea-b99)
Java HotSpot(TM) Client VM (build 25.0-b41, mixed mode)
Zrobiłem to zgodnie z tą instrukcją, odstępstwem od niej było użycie najnowszej wersji JDK8 stąd.

Zainstalowałem i jestem naprawdę zachwycony :-)

Generowanie "podobnych postów" dla mojego bloga zajmowało wcześniej RPi 550 sekund na pobranie i 10852 sekund na analizę, teraz zajmuje odpowiednio 80 sekund i 1837 sekund :-)
Dzięki temu może to odpalać się co godzinę, a nie tylko 2 razy w ciągu doby ;-)

Btw chociaż to jest ciągle Early Access to działa w moich zastosowaniach całkiem sprawnie.


Podobne postybeta
Java i Chrome OS część 2 :-)
Raspberry Pi wolne, bardzo wolne ;-)
Zmierzch Webu?
Działamy
Czekam na MotoTab

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz