niedziela, maja 12, 2013

A takie tam ;-)

Nie jest źle, ponad 5 lat po zdawaniu SCJP odpaliłem sobie test i dostałem 78% ;-) czyli bym zdał nawet teraz.
Gdy rozwiązywałem oceniałem, że jeśli dostanę 40-50% to będzie sukces.
Ale ja już tak mam, że oceniam się zwykle gorzej niż wychodzi obiektywnie ;-)

Wczoraj za to zabrakło u nas prądu, coś się musiało popsuć bo trochę samochód z energetyki krążył. Ale wpadłem wtedy na pomysł tego by w mieszkaniu, które kiedyś mam w końcu zamiar kupić, zamontować dodatkowe oświetlenie diodowe z zasilaniem bateryjnym, tak by baterie były non stop ładowane, a w razie czego można by było w łazience czy paru innych miejscach mieć światło.

Jeszcze inna sprawa... jeśli w Ingress ma się mało XMP to nie należy wszystkich wystrzeliwać na zbyt mocne portale ;-)
Tak w czwartek wystrzelałem kilkanaście swoich XMPów i przez to nie zdobyłem najmniej 10k tutaj w Wodzisławiu bo ktoś z L1 a później L2 z zielonej zarazy przejął wszystkie portale w Wodzisławiu ;-)
Tak bym miał łatwe 10k... i do L6 by mi 20-23k brakowało ;-)


Podobne postybeta
Jak zrobić dec mając tylko inc? :-)
3 Home w jednym domu ;-)
Potworność ;-) czyli mnożenie w 90 liniach ;-)
Ingress - to wciąga ;-)
Zagwozdka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz