niedziela, kwietnia 28, 2013

Ingress i moje portale... ;-)

W Ingressa można grać, ale można też zgłaszać doń portale.

Na razie zgłosiłem ich "kilka" i do gry weszły 2 ;-)

Najpierw oba, które są w grze :-)



Zegar w Wodzisławiu i Fontanna Kwiatowa. Zegar stoi sobie chyba od lat 70, ale głowy nie dam, sam go widziałem po raz pierwszy w 89 roku gdy pierwszy raz przyjechałem do Wodzisławia ;-)
Fontanna Kwiatowa była fontanną, ale coś w trakcie jej budowy spaprano i przeciekała. W końcu po latach basen na wodę zasypano ziemią i jest tam teraz kwietnika.

Teraz reszta moich propozycji ;-)

Zegar Słoneczny zgłoszony dziś/wczoraj (27 kwietnia 2013 roku)


Muzeum i Pałac w Wodzisławiu Śląskim.


Ruiny domu pogrzebowego w Płaszowie, wysadzony przez Niemców (aka nazistów) w trakcie II Wojny Światowej, na tym terenie powstał obóz koncentracyjny Płaszów.


Grafiti pod wiaduktem w Krakowie na Wielickiej.


Fontanna w Wodzisławiu Śląskim


Rycerz (jakiś święty, ale nie wiem który ;-)) w Wodzisławiu Śląskim


Chyba święta Konstancja, też w Wodzisławiu Śląskim


Mój palec i jeszcze jeden rycerz (czyli zapewne też święty, w Wodzisławiu ;-))


Mikołaj Kopernik? ;-) Raczej nie, pewnie znów jakiś święty ;-)


Święty Wawrzyniec. Wygląda tak sobie, ale jest naprzeciwko portalu z Zegarem (na samej górze był) i ładnie by się komponował.


Rycerz, który już był wcześniej... możliwe, że dwa razy drania zgłosiłem ;-)


Willa. Bardzo mi się podoba, to chyba zasługuje ;-) też w Wodzisławiu


Pomnik Powstańców Śląskich w Wodzisławiu.


Koło :-) Taka niby rzeźba w Wodzisławiu obok MOKu.


Grzybek ;-)

Myślicie, że któreś z tych zgłoszonych przeze mnie portali zasługuje na bycie portalem? :-)
Bo ciekaw jestem czy znajdą uznanie SuperOpsów :-)


Podobne postybeta
Historia atakuje z każdej strony w Krakowie ;-)
Rycerz na białym koniu? ;-)
Jakieś święto, czy co?
Tunel... ciąg dalszy ;-)
Ingress - pole widziane z kosmosu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz