środa, stycznia 30, 2013

Nexus 10 - no i się skusiłem ;-)

Łaził chwile za mną Nexus 10... I odniósł sukces ;-)



Na zdjęciu w towarzystwie mniejszego brata ;-)

Pierwsze wrażenia są pozytywne, ale znów szaleństwa nie ma.
Jak na szybki sprzęt przystało nie widać lagów, ale i na Nexus 7 ich nie widuje.
Ekran jest fajny, ale muszę przyznać że o tym, że ma taką rozdzielczość przekonał mnie dopiero zrzut ekranu oglądany na PC ;-)
Przyznam, że oglądałem ekran przez lupę i rzeczywiście nie widać pikseli... Ale już nawet w Nexus 7 miałem niejakie problemy by je dostrzec.

Bloggeroid działa i wygląda całkiem nieźle, ale to samo było na EEE Pad Transformer.

Nie miałem jeszcze okazji poczytać na tym na tyle długo by stwierdzić czy ten ekran o wyższej gęstości niż Retina pomaga w czytaniu czy nie ;-)

Jak widać entuzjazm jest, ale nie gigantyczny ;-)

A i jest w kamerze tryb Photo Sphere :-)

Teraz już mi przyszło tylko czekać na Nexus 4...

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Korelacje
Przesadyzm ;-)
Nowe jednostki pomiarowe - chyba metry i tiptopki
Nexus 6
Graph Search.... ale o co chodzi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz