sobota, grudnia 29, 2012

Mobile only - rezultaty

Jak zamierzałem spróbowałem przez jeden dzień być mobile only.
Okazuje się, że się da ;-)
Ale inaczej się wtedy działa.
Po pierwsze dużo mniej www. Nie twierdzę, że wszyscy tak mają, ale dla mnie tablet jest zbyt mały i niewygodny dla www. Jeśli miałem przeczytać jakiś artykuł to wrzucałem go do Pocket i czytałem w aplikacji.
Dzięki temu dużo mniej www, nie wchodziłem na czasozabijacze w stylu Antyaweb, Spidersweb, and czy WP lub Onet. Do zabicia czasu używałem Flipboard, Google Currents i Zite. No i oczywiście Google+.
Po drugie mniej pisałem. SwiftKey Flow jest genialne, ale nadal nie jest to coś porównywalnego z klawiaturą fizyczną.
Po trzecie więcej papieru. Przeczytałem w tym dniu cały Świat Nauki, poczytałem Algorithms Design Manual, coś na kartkach papieru pisałem. Czyli powrót do źródeł ;-)
Po czwarte zacząłem następnego dnia dodawać do Bloggeroida dzielenie się wpisami z Google+ ;-)

Ogólne wnioski z eksperymentu są takie, że strasznie dużo czasu mi zjada PC ;-), w mobile only jest mi trudniej i przez to jakbym lepiej wybierał cele działania ;-) nie mogę jednak powiedzieć bym był bardziej produktywność, raczej mam mniejszego kaca moralnego, że nic nie stworzyłem ;-)
Eksperyment raczej powtórzę. Może uda mi się nawet mieć jeden dzień w tygodniu bez PC ;-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Piękne aplikacje, co to właściwe jest?
Postanowienia noworoczne ;-)
Nexus 6
Wegetarianizm kaizen - czyli ja bywać wegetarianinem bez zbytniego wysiłku ;-)
Oswajanie tableta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz