czwartek, października 25, 2012

Yes or No? czyli tworzenie UI to nie jest prosta sprawa.

Tak mnie natchnęło, że sobie znów coś pokoduję w Top Coder...

Wszedłem na stronę, odpaliłem applet i takie coś mi się ukazało:

I teraz mam pytanie i zagadkę do wszystkich......co powinienem przycisnąć i co to będzie znaczyło? ;-)

Czy kliknięcie Yes spowoduje otwarcie appletu, czy właśnie wręcz przeciwnie i zostanie on zablokowany?


Podobne postybeta
Trick w Java'ie ;-) czyli double brace initialization
Autko chore
Stereotypy
Life - iteracja 2 ;-)
Rozwiązałem zagadkę czasu pracy ;-)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie nieintuicyjne GUI... Chyba zablokuje, ale kto ich tam wie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z przyzwyczajenia wduszałem Yes, bo podobnie pyta jak się pyta czy chce się odpalić nie do końca podpisanego JNLP.... a tu amba bo z opisu wychodzi, że kliknięcie Yes spowoduje, że się nic nie uruchomi...
      No i to jakby łamanie takiej niepisanej zasady, że pozytywne buttony powinny dawać pozytywne rezultaty ;-)

      Usuń