czwartek, października 18, 2012

Windows++ ;-)

Tak mi dzisiaj wyszło, że Windows to byłby całkiem sensowny system operacyjny gdyby programiści piszący nań aplikacje olali standardy Microsoftu.
Gdyby przestali używać rejestru, gdyby jak tylko mogą linkowali biblioteki statycznie, przestali używać COM/ActivieX i .NET i tak dalej.
Bez tych dziwnych pomysłów z MS trudno byłoby jakiemukolwiek innemu systemowi zagrozić Windows w fajności ;-)
Ogólnie gdyby do Windowsa włożono ciut więcej ducha Uniksa.
Zamiast plików binarnych czy XML więcej plików tekstowych i JSONa.
Zamiast tworzenia specjalnej kategorii dla serwisów po prostu dać demony.
Zamiast DirectX dać OpenGL.

Skąd takie myśli? ;-)
Bo ja jestem userem Windows od dawna i jako użytkownikowi mi się tu podoba,, ale widzę, że często i gęsto jest dużo magii w stylu "dodaj do rejestru klucz DWORD" albo "skopiuj tą DLLkę do windows32". 
Mam problemy z zaufaniem systemowi, w którym ukrywa się ważne dla mnie informacje ;-)

Gdybyż tak Linux miał ładne GUI....

#toBlogger

[Go to original post on Google+]




Podobne postybeta
Olśnienie... chyba wiem jak zrobić R-Drive [czyli dysk R:\ będący "obrazem" Google Docs ;-)]
Wszędobylska Java :-)
OOo2GD 1.5.1 Edycja Urodzinowa :-)
JNA, czyli w Java'ie też można :-)
Zakryj gębę....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz