wtorek, października 23, 2012

EEE Pad Transformer nadal ma czkawkę...

Gdy tydzień temu czy coś koło tego pisałem, że udało mi się wyleczyć EEE Pad Transformera z czkawki przez odinstalowanie Ivony naprawdę w to wierzyłem ;-)
Wszystko na to wskazywało... ale z czasem problemy znów się zaczęły pojawiać.
Znów drań dziwnie zajmuje pamięć i ogólnie zwalnia.
Także nadal, choć jak się wydaje już nie tak często są problemy z grami 3D.....
A przez chwilę wyglądało to tak dobrze..... jeszcze trochę i będę musiał zrobić factory reset ;-)

Za to Nexus 7 sprawuje się lepiej niż dobrze :-)

[updata: chyba znalazłem winnego ;-) problemy są wtedy gdy Program Uruchamiając nabroi i spada ilość dostępnej dla aplikacji pamięci. Na razie jednego widgeta usunąłem żeby sprawdzić czy ma to jakiś wpływ ;-)]

posted from Bloggeroid



Podobne postybeta
No i chyba wyleczyłem EEE Pad Transformera z mega czkawki
PocketTags 0.0.5 - to działa :-)
Nieszczęście... ale nie takie złe ;-)
So many Kindles..... ;-)
Czemu trzeba pomagać Jacksonowi? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz