sobota, września 01, 2012

EEE PC 900 - warto rozszerzać czy nie? ;-)

Tak mnie naszło i zacząłem sprawdzać w sieci ile by kosztowało rozszerzenie mojego EEE PC 900, które już od blisko roku głównie stoi i się kurzy....
Rozważałem kupno 2GB RAM i wymianę strasznie wolnego SSD na coś większego i szybszego.
2GB RAM i 64GB dysk SSD o prędkości zapisu równej 100MB/s (odczyta 150MB/s) kosztują jakieś 600 PLN....
I mam zgryza ;-)
Nie są to jakieś strasznie pieniądze, ale pewnie jakby chciał to mógłbym kupić EEE PC 1000 czy jakiś podobny z HDD za podobną kwotę...

Jeśli w poniedziałek nadal będę to chciał to chyba jednak kupię ;-)


Podobne postybeta
2GB :-)
Brakuje mi BuffyPedii....
Windows mnie jednak nie lubi ;-)
Archos 101 i zgryz ;-)
Dart, opcja --optimze naprawdę pomaga ;-)

2 komentarze:

  1. Pytanie czy tam można w ogóle rozbudować ram? Czy bios nie jest z góry ograniczony do 1GB?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co wiem można rozszerzyć do 2GB :-)

    OdpowiedzUsuń