wtorek, września 11, 2012

Drogie Google, gdzie jest mój Nexus 7? ;-)

Drogie Google, tak się składa, że mam nazwisko na literkę R, oznacza to, że mam niezłe zadatki na bycie early adopterem.
Do tego interesuję się IT.

Odczuwam więc naturalną chęć zakupu Nexus 7.......
Jest jednak mały problem.

Nie mogę go kupić.

Do tego wszystkiego, mój EEE Pad Transformer z Ice Cream Sandwich dostaje zadyszki przy wielu grach z Google Play, stąd mam już parę gier w które po prostu nie mogę grać.... ostatnio The Little Bang Story...
Nexus 7 świetnie by się nadawał do sprawdzenia o co w tej grze chodzi i byłby powodem do kolejnych zakupów...

Ale jak już pisałem, nie mogę Nexus 7 kupić...
Nie mogę, bo mieszkam w złym kraju chyba...

Ale znów plotka głosi, że Chiny zablokowały debiut Nexus 7... oni też nie mają wszystkiego w Google Play, tak jak i my..... może byście więc tak puścili choć trochę Nexusów 7 do takiego dalekiego kraju jak Polska? ;-)

Wydaje mi się, że jeszcze parę osób chętnych na zakup by się znalazło.... może nawet więcej, niż parę???

A w ostateczności, pozwólcie nam robić zakupy w Google Play w UK, no co wam by to szkodziło? ;-)

Dajcie mi szansę kupienia Nexus 7... Proszę ;-)


Podobne postybeta
Bloggeroid - spróbujmy to zrobić ładniej ;-)
Przemek w krainie Stefanów ;-)
4 małpki z trojgiem rodziców :-)
No i chyba wyleczyłem EEE Pad Transformera z mega czkawki
Ta sama rozdzielczość przy różnych wielkościach ekranu to nie musi być dobry pomysł ;-) czyli o tym, że iPad Mini może boleć w oczy ;-)

1 komentarz:

  1. W zupełności się z tobą zgadzam. Miejmy nadzieję że pogłoski okażą się prawdziwe i w październiku będziemy mogli cieszyć się N7 w Polsce.

    OdpowiedzUsuń