sobota, sierpnia 04, 2012

Ubieramy Maleństwo ;-)

Przez kilka ostatnich dni (1.5 dnia ;-)) moje Raspberry Pi leżało sobie na waleta ;-)


Rozwiązanie takie ma zaletę gdy mowa o chłodzeniu, ale niestety wygląda cokolwiek niepewnie i strasznie boi się kurzu...

No to postanowiłem spróbować zrobić Malince aka Maleństwu ;-) obudowę ;-)

Jako wzorca użyłem Punnet'a, kilka dni temu sobie wydrukowałem go na zwykłej kartce, a dziś przy pomocy szpilek przeniosłem go na kartonik po przesyłce z Amazona ;-)

Dzisiejsze podejście traktowałem jako trening.

Ubrałem w wynik tego treningu Maleństwo i wygląda to tak ;-)




Nie jest jakoś szczególnie piękne, ale też całkowicie paskudne nie jest ;-)
Na tyle dobrze działa, że będzie robić za obudowę, aż dopadną mnie siły by zrobić kolejną, lub gdy kupię Maleństwu obudowę z prawdziwego zdarzenia :-)

Podobne postybeta
Wszystko jeden pies ;-)
Nieszczęście... ale nie takie złe ;-)
Ajax - Prototype
Przyjaciel ;-)
Paskudne Ł ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz