wtorek, sierpnia 14, 2012

Pole niemocy twórczej ;-)

Stwierdzam, że telewizor z dużą ilością programów generuje pole niemocy twórczej ;-)
Do wieczora w sobotę byłem w KRK, chciało mi się kodować, czytać, pisać.  Wieczorem przyjechałem do domu i jakoś mi zaczęło przechodzić....
Czym się różni KRK do domu? Poza oczywiście lokalizacją ;-)
W domu mam monitor i lepsze warunki do pracy, ale mam też złodzieja czasu. Czyli TV z kablówką ;-)
W KRK mam jakiś słaby telewizor z kilkoma programami, tutaj mam 155 czy coś kanałów.
Dziś obejrzałem jakieś głupie seriale (OK, True Blood na HBO OD się nie liczy i Newsroom na HBO też się nie liczy bo to są dobre seriale ;-)), teraz zacząłem oglądać Sex w wielkim mieście 2, wcześniej oglądałem Laskowik & Malicki,,,, ogólnie masa papki.
No i przez to nie chce mi się nawet Eclipse'a odpalić.

Telewizor to generator pola lenistwa!

#toBlogger

[Go to original post on Google+]




Podobne postybeta
2000 dni BuffyPedii
Potęga ebooka ;-)
Starzeję się ;-)
Nałóg...
Odliczanie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz