czwartek, lipca 19, 2012

Powrót dużych obrazków :-) - Bloggeroid 1.9.1

Jakiś czas temu zauważyłem (i wielu użytkowników Bloggeroida też ;-)), że nagle wklejone do postu publikowanego przez Bloggeroida obrazki "zmalały".
Był to wynik zmian w zachowaniu API dla Picasa'y.
Szukałem w dokumentacji info jak to można obejść, ale bez sukcesów.
W końcu użyłem starej i wypróbowanej metody, jak nie wiesz jak coś zrobić to podejrzyj jak inni to robią ;-) tymi innymi była sama Picasa ;-)
Okazuje się, że do adresu obrazka trzeba wprowadzić tylko "katalog" s<szerokość>.
Najpierw kombinowałem z odczytywaniem szerokości, ale w końcu drogą eksperymentów doszedłem do tego, że wystarczy s2560 (2560 to maksymalna szerokość obrazka trzymanego w Picasa'ie) i wszystko działa jak powinno.
No i takie zmiany ma w sobie najnowszy Bloggeroid :-)

Zapraszam do pobierani Bloggeroida z Google Play :-)


Podobne postybeta
Wycieczka po LA ;-)
Poszlaki o GDrive... Jak ludzie je znajdują????
Jak zmierzyć odległość przy pomocy telefonu? ;-)
Bloggeroid - wersja 1.0 tuż, tuż ;-)
Android - nawet platofrma potrafi przeciwko Tobie knuć ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz