poniedziałek, kwietnia 02, 2012

Mityczne Google Drive

Ja nie wiem, ale jakby istniało i jakby ktoś miał zaproszenie to ja bardzo chętnie i mogę nawet siedzieć cicho, że je dostałem ;-)
Jak ktoś mi da zaproszenie to się jestem w stanie zobowiązać i popełnić w np. Pythonie skrypta, który będzie synchronizował jakiś katalog na dysku z Google Docs (z tego co rozumiem Google Drive też tam będzie pliki trzymało). Więc dając zaproszenie mnie dajesz też szansę temu by inni mieli jego przedsmak ;-)
Dlatego warto mi dać zaproszenie do Google Drive!
Z góry się polecam ;-)


[Go to original post on Google+]




Podobne postybeta
Czemu 100M/2,5yr > 600M/7yr? ;-)
Hackowanie organizacyjno-projektowe ;-)
Windows Mobile 6 w Asus A636N
Facebook vs. Ja, tym razem 1:0 dla Facebooka ;-)
Czy EULA (End-user license agreement) jest potrzebna w aplikacji mobilnej, czy nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz