wtorek, marca 20, 2012

Dart wolny.... w sensie nieprędki

Dziś, a właściwie wczoraj usłyszałem, że Dart jest szybki... no i nie jest ;-)
Już to kiedyś sprawdzałem, ale po dzisiejszym oświadczeniu Google'owego adwokata uznałem, że czas na nowe testy ;-)

Jak zwykle użyłem swojego testu z całkowaniem numerycznym. (to ten http://try.dartlang.org/s/0Ioy)
Na moim laptopie w wirtualnej maszynie Darta trzeba od 23 do 26 ms na jedno policzenie całki, podobnie jest w VM wbudowanej w Dartium.
Jeśli jednak kod zostanie przekompilowany do JavaScript i wykonany przez V8 to nagle potrzeba tylko średnio 3.5 ms na jedną iterację.
Nadal to coś koło 2 razy więcej niż dla kodu w JavaScript'cie, ale ta różnica nie robi aż takiego wrażenia jak ta pierwsza ;-)

Czyli mam dowód, że jednak Dart VM nie jest wcale szybka ;-)


[Go to original post on Google+]




Podobne postybeta
Nagły atak spowolnienia? Czyli JavaScript zwolnił w FF3.6 beta 5, za to przyśpieszył w Opera 10.5 pre-alpha :-)
Uparłem się na edytor w JavaScript i dHTML
Całkujący Dart ;-)
Udawanie Raspberry Pi ;-)
Go wolniejsze od C i JavaScript, i ciut szybsze niż Java ;-) [a jednak od Java'y też wolniejsze]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz