wtorek, lutego 28, 2012

Umarł Linux, niech żyje Linux ;-)


Osobiście twierdzę, że Linux na desktopach już umarł, może kiedyś ożyje, ale teraz są większe szanse na to, że Mac OS X (czy jak oni to teraz nazywają) osiągnie 50% lub więcej desktopów niż to, że Linux zajmie 10%.
Ale Linux się wkrada wszędzie indziej ;-)
U mnie w domu na 5 urządzeń, które są używane niemal dzień w dzień 3 są na Linuksie ;-)
Mój telefon (Android), mój tablet (Android) i Kindle (Linux).
Jedynie 2 laptopy to Windows.
Mam jeszcze netbooka, którego prawie nie używam, ale też na Linuksie (choć może w każdej chwili wrócić do Windows).
Tak przy okazji nie dam głowy, ale możebne że i w dekoderze do kablówki mieszka Linux.... (najdziwniejsze miejsce gdzie widziałem Linuksa to miernik o wdzięcznej nazwie El Gato).
Teraz są plotki o tym, że pod koniec roku Google zaprezentuje okulary z Androidem, a więc i Linuksem ;-)
Są już telewizory a Linuksem (i to nie tylko Google TV).
Linux wciska się wszędzie.....


[Go to original post on Google+]




Podobne postybeta
EEE Storage :-)
Dla mnie jednak Chrome jest lepszy od Firefoksa
Wiele desktopów i lupa - czemu Windows tego nie ma?
Życie
Buzz Troll Remover v0.3.2 zawędrował do galerii rozszerzeń Chrome ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz