poniedziałek, lutego 13, 2012

No to lecę do Los Angeles ;-)


Jutro tak koło 13:15 zaczynam moją podróż do Los Angeles ;-)
Na miejscu będę o 4:20 naszego czasu we wtorek, wg. czasu Los Angeles będzie to 19:20 jutro ;-)
A za tydzień lecę z Los Angeles do Dallas.
A w czwartek sobie obejrzę na CBS (jeśli będzie w hotelu ;-)) odcinek The Big Bang Theory :)
Do tego mój Kindle już na mnie czeka w LA :-)

Ale ogólnie jechać mi się nie chce i bardzo możliwe, że od wtorku będziecie czytać moje ciągłe narzekania ;-)
No może za wyjątkiem soboty lub niedzieli, kiedy może pojadę do Universal Studios ;-)


[Go to original post on Google+]




Podobne postybeta
Jadę do LA :-)
Lecę do Stanów... i co z tego? ;-)
Bloggeroid - spróbujmy to zrobić ładniej ;-)
Za blokadą informacyjną - nie znam wyniku wyborów i nie chcę go poznać do wtorku (jak się da)
Nowy Jork....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz