sobota, grudnia 10, 2011

Szaleństwo zakupów w Android Market ;-)

Odbija mi ;-) korzystając z promocji w Android Markecie, dzięki której codziennie przez 10 kolejnych dni (dziś mamy 4 dzień ;-)) można pobrać 10 wybranych przez Google aplikacji po 10 centów (33-34 grosze) sztuka, kupiłem już chyba 29 sztuki ;-) wydając na to około 10 PLN :-)
Dla porównania pierwsza z aplikacji którą kupiłem w ramach tej akcji, czyli Paper Camera kosztuje normalnie 6.2 PLN.
Tak się zastanawiam, że ta akcja może się przełożyć na to, że chętniej w przyszłości będziemy wydawali pieniądze w Android Markecie.
Wiele osób dla tej promocji doda specjalnie kartę kredytową do Google Checkout (czy teraz już Google Wallet) co oznacza zdjęcie pierwszej przeszkody - trudności w zakupie. Sam pomagałem koledze z pracy dodać kartę ;-)
Jeżeli ktoś kupi kilka-kilkanaście aplikacji w ramach promocji to może chętniej później podchodzić do kupowania aplikacji i gier w pełnej cenie (sam się skusiłem na Shine Runner). A sam wcześniej kupowałem tylko aplikacje narzędziowe i klawiatury, a tu proszę grę kupiłem ;-)
Może więc ta promocja przełoży się na wzrost chęci do zakupów? Pewnie nie wszystkich, bo zgaduję, że jak 30% tych 200 mln użytkowników Androida (a pewnie jest ich mniej bo ja sam mam 3 urządzenia z Androidem) ma karty kredytowe to jest dobrze, ale jest szansa, że pewna grupa ludzi chętniej się będzie pieniędzy pozbywać ;-)


Podobne postybeta
Dla mnie Apple Watch to jedyny powód by używać iPhone'a ;-)
Dobrze, że dzięcioły nie lubią komputerów...
Ice Cream Sandwich na Naxus S :-) ciąg dalszy ;-)
Chęć mordu....
Błee

3 komentarze:

  1. Tylko szkoda iż nie da się kupić kilku aplikacji na zapas. Jak mi w tej chwili telefon nie pozwala z jakieś korzystać, to bym i tak chętnie za te 34gr kupił ja na poczek przyszłego telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. @SpeX - fakt, ale można spróbować zrobić sztuczkę ;-) Jak masz kogoś znajomego z lepszym telefonem to poproś tego kogoś o dodanie Twojego konta do telefonu, wtedy możesz kupić aplikacje na swoje konto i zainstalować je u tego kogoś, po czym aplikacje odinstalować, skasować konto i już masz te apki na przyszłość :-) Fakt, że niewiele osób się na taki układ zgodzi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nawet nie trzeba aż tak kombinować. Bo wystarczy tylko raz zalogować się na ten telefon. By go system google potem widział jako swój.

    Mam tak z Huawii od Play, który był na testy. Mimo iż go oddałem i z niego nie korzystam. Jest weryfikowany czy mogę na nim zainstalować aplikację. I nie da się go usunąć z listy "moich" telefonów.

    OdpowiedzUsuń