czwartek, września 01, 2011

Wyprorokowałem ;-) - okulary 3D :-)

Nie taki marny jednak prorok ze mnie ;-)
Niecałe 3 lata temu prorokowałem:
W ciągu 2-3 lat [w wariancie optymistycznym], lub w ciągu 5-8 lat [w pesymistycznym] do użytku zaczną wchodzić okulary 3D podpinane do komputera, które pozwolą cieszyć się pełną trójwymiarowością.
No i wychodzi, że miałem rację ;-)

To jeszcze nie ma chyba akcelerometru, ale to tylko kwestia czasu ;-)
Jeszcze ja bym prosił, żeby pamiętać o takich jak ja, czyli o ludziach w okularach ;-) i by te urządzenia także dla okularników działały :-)


Podobne postybeta
Marny ze mnie prorok ;-)
Przepowiednia ;-)
Testowanie termometrów ;-)
Dart - się mnie podoba :-)
Post pierwszy - czy wiesz o czym wie, lub może wiedzieć Twój telefon? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz