niedziela, lipca 10, 2011

Wymiana obiektów między PC a Androidem... - użyj serializacji Luke ;-)

Jako, że jestem na głodzie to zrobiłem mały eksperyment o którym myślałem już od jakiegoś czasu ;-)
Chodzi o to czy zserializowany na PC obiekt Java'owy da się zdeserializować na Androidzie? ;-)

Odpowiedź jest prosta ;-) Da się :-)

Obiekt z takiej klasy potraktowałem serializacją po stronie PC


package pl.przemelek.test.serialize;

import java.io.Serializable;

public class Record implements Serializable {
private String str;
private int i;

public Record(String str, int i) {
this.str = str;
this.i=i;
}

public String getStr() {
return this.str;
}

public int getI() {
return this.i;
}

}

I dokonałem jego deserializacji po stronie Androida :-)

W drugą stronę mi się sprawdzać nie chce, ale na 99.99999999% również działa :-)


Podobne postybeta
Serializacja w Java'ie - revisited ;-)
clone() i Cloneable się mszczą ;-)
"Prosty" kod
Sztuczki tropiciela błędów, part 3 - hackujemy klasy finalne ;-)
Sztuczki tropiciela błędów, part 4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz