sobota, lipca 09, 2011

Tablet mi notebookieje...

Nie nabawił się jeszcze klawiatury, ale większość czasu spędza w ubranku. Jak go biorę na kanapę to z ubrankiem i trzymam go jak netbooka....
Dopiero by pisać tego posta odpiąłem tablet od ubranka i zaczął znów tablet przypominać ;-) Normalnie stoi sobie w ubranku i upodabnia się do netbooka z tym, że nie ma klawiatury ;-)

Przy okazji pojawiają się plotki, że EEE PAD Transformer "haczy" w trakcie przesuwania ekranów na home..... nieprawda, a oto dowód ;-)




Jak widać, nie haczy ;-)

A tu link do "ubranka" dla EEE Pad Transformera w Amazon.co.uk ;-)

posted from Bloggeroid



Podobne postybeta
Pokrowiec - zdeużytecznik ;-)
Dwa narzekania ;-)
Za co lubię Amazona
Wybór laptopa jest trudny....
Programowanie jest stresujące

3 komentarze:

  1. Mam pytanie,

    czy próbowałeś podłączyć modem do usb?

    Puki co brak wbudowanego jest dla mnie jedyną wadą tego urządzenia, które sprawia że wciąż przyglądam się innym modelom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałem, ale ja mam samą "dachówkę", a w niej nie ma USB :-)
    Z tego co widziałem w Internecie ludzie podpinają modemy do stacji dokującej i im działa (nie wiem skąd mają sterowniki czy coś podobnego).
    Sam nie potrzebuję bo wszędzie mam WiFi, a jak nie mam to mam telefon i stawiam sobie "na nim" hotspot.
    Ma być podobno wersja 3G, 500-600 Euro za samą dachówkę? Czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedź...

    Przeoczyłem ten "drobiazg", jakim jest brak usb na "dachówce". Pozostaje więc dalsze poszukiwanie :(

    Puki co z zestawienia możliwości/cena wciąż wychodzi mi Galaxy Tab, a szkoda bo Transformer bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń