sobota, lipca 30, 2011

Szaleństwo kolorów - kolorujemy Google+ ;-)

Od jakiegoś czasu myślałem o dodanie kolorów do Google+, tak byśmy widzieli wyraźniej interesujące nas komentarze. Dla mnie najważniejsze są komentarze moje [których używam jako "kotwic" i sprawdzam po prostu pod nimi czy ktoś mi odpowiedział :-)] i te, w których mnie ktoś wspomniał, innych interesują jeszcze komentarze autora głównego postu.

Po jednej z dłuższych dyskusji na Google+ pojawiły się pomysły wyróżnienia kolorem niektórych komentarzy no i konkurencja dostarczyła ;-) nowej wersji G+ Blockera, która dokonywała kolorowania komentarzy autora postu (tak to rozumiem).

Nie mogłem być gorszy ;-) Dlatego Buzz & Google+ Troll Remover wzbogacił się o możliwość kolorowania postów ;-)
W wersji 0.5.1 wygląda to tak:


Kolor żółty wyróżnia nasze wpisy, pomarańczowy wpisy autora postu głównego, a niebieski posty w których zostaliśmy wspomniani :-)

Nie wiem czy ktoś będzie tego poza mną używał, ale mnie to pomaga ;-)
Jak ktoś potrzebuje tylko niektórych z tych ustawień, lub nie chce żadnych to ma możliwość wyłączenia ich w konfiguracji Buzz & Google+ Troll Removera ;-)

Jeśli ktoś już używa Buzz & Google+ Troll Removera to wkrótce powinien się on zupgradować (lub już to zrobił ;-)), jeśli jeszcze nie używasz, a chcesz spróbować to zapraszam do pobrania Buzz & Google+ Troll Removera z Google Web Store :-)


Podobne postybeta
Ewolucja Buzz Troll Remover'a ;-) - czyli nad czym teraz pracuję
Buzz Troll Remover v0.1.1 :-)
Buzz Troll Remover v0.3 - potęga guzików
Buzz Troll Remover v0.3.2 zawędrował do galerii rozszerzeń Chrome ;-)
Przybywa userów :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz