piątek, lipca 29, 2011

Java 7 :-) Demon prędkości ;-) 25% przyrost prędkości wykonania pętli....

Podobno Java 7 nie radzi sobie z pętlami, bo Oracle włączyło jakąś optymalizację w HotSpot'cie, która powoduje problemy.....

Możliwe, nie spotkałem ;-)

Ale dziś puściłem mój program do liczenia podobnych postów i na Java'ie 7 w trybie serwer działa o ponad 25% szybciej niż działał na Java'ie 6 w trybie serwer.........
A używam naprawdę wielu pętli ;-) A wynik końcowy jest taki jak w Java'ie 6, czyli pętle się wykonują.

Żeby strzelić liczbami, to na moim laptopie prywatnym (nie na firmowym na którym przeprowadzałem zrównoleglanie o którym pisałem jakiś czas temu) czas potrzebny do wyliczenia podobnych postów przy pomocy 4 wątków na 2 rdzeniach spadł z 26 sekund w Java'ie 6, do 19 sekund w Java'ie 7.
Zawsze mam problem jak liczyć przyrost prędkości ;-) ale program (a dokładniej ta część obliczeniowa) wykonuje się o ponad 25% szybciej na Java'ie 7 niż na Java'ie 6).

Na mnie to robi wrażenie :-)

Teraz "tylko" trzeba sprawić by jednak kod nie wylatywał w niektórych przypadkach ;-) [nie wiem czy wylatuje, podobno tak, ale sam się z tym nie spotkałem]


Podobne postybeta
Zły provider, albo głupi ja ;-)
Google App Engine i DatastoreTimeoutException
Nie lubię lini lotniczych
Koszmarek - Small Basic ;-)
Sudoku - wstyd mi ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz