czwartek, czerwca 30, 2011

Smutno mi się zrobiło...

Google Maps mi się zaktualizowały i oglądałem przez to swoją okolicę na mapach, a że mam w nich włączoną warstwę wiki to zobaczyłem hasła związane ze znajdującym się obok mojego miejsca spania byłym obozem koncentracyjnym Płaszów i jednym z miejsc straceń, czyli H-Górką (zwaną przez więźniów Hujową Górką). Liczba straconych, czyli od 8 do 10 tysięcy osób już robi straszne wrażenie, informacja, że ich prochy to było 17 wozów i że rozsypano je na terenie całego obozu też przygnębia... ale to, że wracając dziś z pracy widziałem obok terenu byłego obozu znowu napisy w styly "anty jude", czy "jude raus" i to czego zdjęcia już tu wklejałem spowodowało, że mi się naprawdę smutno zrobiło.
Jak, do kurwy nędzy można być aż tak głupim? Jak?
Jedno to jest głupia niechęć, ale coś takiego?
Żeby coś takiego zrobić trzeba być albo bardzo złym człowiekiem, albo kimś bezdennie głupim.... dlatego mi smutno, bo te napisy świadczą o tym, że tacy ludzie istnieją. Skąd im się to bierze?
Nie rozumiem tego i to też wywołuje mój smutek.

posted from Bloggeroid



Podobne postybeta
Kretyni..
Noż kurwa....
Google Maps 5.0 dla Androida.... nie tak pięknie
POpulizm
Co widuję w drodze z pracy... ;-)

1 komentarz:

  1. Komunistyczna indoktrynacja okresu powojennego?

    OdpowiedzUsuń