środa, czerwca 01, 2011

Lekcja na dziś - żeby konfiguracja działała trzeba ją zapisywać i odczytywać ;-)

W sobotę i niedzielę zakodowałem wsparcie dla niekonwertowanych plików Google Docs w OOo2GD.
Dodałem też 1 ustawienie do okna konfiguracji, które pozwala zapisać które ustawienie chcemy mieć domyślnie, czy ma to być konwersja, czy jej brak.
Dodałem nawet używanie wartości z obiektu z konfiguracją do ustawiania checkbox'a w okienku uploadu.

Problem był w tym, że mogłem sobie ustawiać tą wartość w konfiguracji jak chciałem to i tak nie działało ;-)
Fakt w plikach konfiguracyjnych wszystko się zapisywało, ale później już nic nie działało.

Chociaż nie, jeszcze wczytywał tą konfigurację, ale nie używał jej dalej ;-)

Dziś zajrzałem do kodu i już wiem czemu tak było :-)

Napisałem zapisywanie stanu obiektu z konfiguracją, napisałem wczytywanie stanu obiektu z konfiguracją, użyłem nawet tego stanu w oknie uploadu. Zapomniałem jednak dodać kod, który wrzucałby do tego obiektu z konfiguracją to co użytkownik ustawił w okienku, oraz o kodzie do ustawiania konfiguracji w okienku wg. tego co było w obiekcie ;-)
Ot takie niedopatrzenie ;-)


Podobne postybeta
Olśnienie... chyba wiem jak zrobić R-Drive [czyli dysk R:\ będący "obrazem" Google Docs ;-)]
OOo2GD 2.1.0 - filtrowanie, sortowanie [dla niektórych ;-)] i bardziej *nixowe nazwy
Bloggeroidujemy ;-)
User Interface... jak ja tego nie lubię...
O wyższości Mavena nad Gradlem ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz