sobota, czerwca 18, 2011

Kilka Androidów w domu... jak to jest?

Po kilku dniach użytkowania 2 urządzeń z Androidem (tak naprawdę używam teraz 3 takich urządzeń, z tym że G1 sobie po prostu leży choć wcześniej miałem z nim podobne przygody) muszę stwierdzić, że jest kilka rzeczy do zmienienia ;-)
Po pierwsze Latitude, które najzwyczajniej w świecie głupieje gdy mamy kilka urządzeń. Każde z urządzeń przesyła swoją pozycję do serwerów Google, a że niektóre z nich nie są zawsze przy mnie to w historii wygląda to tak jakbym był w wielu miejscach naraz. Jak widać bilokacja to nie jest problem gdy używa się Latitude ;-)
Z G1 problem rozwiązałem chyba odpinając je od sieci, ale Transformer ma w niej być!
Problemem jest jak zwykle wymiana danych, bo nie jest bezszwowa. Żeby przenieść zdjęcia z Nexus S do Transformera musiałbym oba podpiąć do komputera lub użyć np. Picasy... a nie można by było dodać do systemu "parowania" czy bardziej tworzenia koalicji urządzeń, tak bym mógł z Transformera widzieć wszystkie urządzenia w sieci WiFi, które używają tego samego konta Google? Ale nie ma co bać żaby próbuję sobie coś takiego napisać ;-) przy okazji zaś sprawdzę czy mógłbym do tego użyć Bluetootha ;-)
Kłopotliwe jest też to, że wszystkie atakują mnie alarmami z kalendarza ;-) to ma sens, ale fajnie by było gdyby o sobie wzajemnie wiedziały.... i np. gdyby były blisko siebie to by chociaż zrobienie dismiss na zdarzeniu na jednym z nich znikało też zdarzenie na innych.
Męczy też pewna niekonsekwencja interfejsu. Np. i w Gingerbread którego mam na Nexus S i w Honeycomb na Transformerze jest zaznaczanie tekstu... ale w Honeycomb wygląda niby podobnie do tego z Gingerbread, ale jest o wiele bardziej użyteczne. Na Transformerze po prostu używam copy/paste, a na Nexus S do teraz sprawia mi to straszne problemy.
Ale ogólnie jest nieźle ;-) podoba mi się to, że mam teraz najnowsze Androidy z każdej z linii ;-) na G1 jest 1.6, na Nexus S 2.3.4 i w końcu na Transformerze 3.1 :-)

A i jakby ktoś był ciekaw, aplikacje kupione dla jednego urządzenia można też instalować na innych podpiętych pod to samo konto.

posted from Bloggeroid



Podobne postybeta
Google Talk i herbata... eksperyment ;-)
Przemek w krainie Stefanów ;-)
U mnie Linux vs Windows ma teraz wynik 5 do 4, a było 6 do 3 ;-)
O wyższości klas anonimowych
Migracja do Androida 4.3 zakończona, 3 z 3 urządzeń zaktualizowane ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz