wtorek, czerwca 28, 2011

Jak okiełznać MyLibrary w EEE Pad Transformerze....

Asus był tak miły, że dodał do EEE Pad Transformer bardzo miły program do czytania e-booków, który zowie się MyLibrary.
Ładnie dzieli tekst w ePubach na szpalty, pozwala na czytanie książek przy pomocy syntezatora i ogólnie jest dość miły.
Ma tylko jedną wadę, czasem choruje, a jak zachoruje to nie pozwala czytać i wyświetla tylko czarny ekran.

W sieci można znaleźć trochę informacji jak problem obejść i zwykle mowa jest o tym by w Ustawienia -> Aplikacje -> Zarządzaj aplikacjami -> Wszystkie -> MyLibray kasować dane aplikacji.
Problem jest taki, że nie zawsze to działa, a nawet gdy działa to trzeba znów przeskrolować się przez strony książki do miejsca gdzie czytaliśmy.

Mój sposób działa zawsze ;-)

Po pierwsze trzeba mieć kartę microSD w czytniku, to zwykle wystarcza.
Jeśli MyLibrary nadal wariuje to idziemy do miejsca do zarządzania aplikacją i kasujemy dane z pamięci podręcznej.

Ot i cała tajemnica ;-) Mój programistyczny nos mi mówi, że programiści po prostu co jakiś czas chcieli skanować cały system plików w poszukiwaniu książek i trochę przedobrzyli ;-)

posted from Bloggeroid



Podobne postybeta
Papier nad e-booki :-)
Asus EEE Pad Transformer - pierwsze wrażenia
Gmail Off-line i problem z "Failed to enable local store" - rozwiązanie ekstremalne ;-)
Gdzie jest mój tablet????
USB-C w iPhonie dobra rzecz :-)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ja również mam ten problem z MyLibrary, po prostu mruga mi ekran po włączeniu aplikacji. Jest jakiś sposób na to??

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam u mnie dzieją się podobne rzeczy z MyLibrary, po włączeniu aplikacji mruga obraz, po włączeniu pliku PDF obraz normalny. Czy można gdzieś znaleźć tą aplikację w sieci i zainstalować ponownie, czy zmieni to coś??Proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń