piątek, czerwca 10, 2011

Google Music zachorowało :-(

[Aktualizacja :-)
Tak, Google Music jest chore, ale wystarczy wyczyścić cache przeglądarki, lub otworzyć okno w trybie incognito i już wszystko działa jak powinno.......  te kropki są od tego, że nadal nie rozumiem czemu w takim przypadku źle to wszystko wyglądało nawet w IE czy Operze, w których nigdy wcześniej nie otwierałem Google Music ;-)]

Chciałem się pobawić Google Music do którego udało mi się zdobyć zaproszenie.
Chciałem sprawdzić czy dodano coś nowego, czy można się czymś nowym pobawić....

A tu okazało się, że Google Music zachorowało :-(

Strona wygląda tak:

Jeśli powiększycie obrazek to widać, że niestety strona jest nie do użycia, i rzeczywiście klikanie na ikonki rozrzucone niemal losowo po stronie nic nie daje.

Myślałem najpierw, że to wina przeglądarki, dlatego sprawdziłem także w Firefoksie 4.0, Operą 11 coś, IE 9, a nawet IE 10 preview.
I wszędzie strona wyglądała tak samo.

Pomyślałem, że może to coś u mnie w sieci, więc specjalnie włączyłem moje MiFi (nie jest to technicznie MiFi, ale to ładna nazwa na hot-spot z modemem 3G w środku ;-)) i sprawdziłem na netbooku, efekt ten sam :-(

Teraz tylko trzeba mieć nadzieję, że to wynik tego, że jestem w Europie.


Podobne postybeta
Google zachorowało na księgowych...
Wytrzymałość baterii w EEE Pad Transformer - test przy pomocy "potworów" ;-)
The coolest bug ;-)
Co to jest to ciasteczko, czyli czemu web cookies nie są złe ;-)
Zły provider, albo głupi ja ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz