poniedziałek, maja 02, 2011

Yeah! Czyżby mój zapominany projekt Echidna miał znów zacząć działać? ;-)

Google na Twitterze właśnie ogłosiło, że odblokowują dla wszystkich możliwość uploadowania dowolnych plików do Google Docs przez API.

A to oznacza, że mój pomysł dysku R:\ ;-) czyli mojego własnego klona Google'owego projektu Platypus (który jak na razie nie ujrzał światła dziennego ;-)) może wrócić do życia :-)
Bo tym co mnie najbardziej hamowało były problemy z tym, że plik między wrzuceniem do Google Docs, a pobraniem go z Google Docs się zmieniał. Teraz problem zostanie rozwiązany :-)

To trzymajcie kciuki coby mi się udało :-)

No i jak tu nie kochać Google? ;-)


Podobne postybeta
OpenSocial
Przymiarki do Nowego Gadacza
Zasada drobnej przekory ;-)
Eksperymentalna wersja 0.5 OpenOffice.org2GoogleDocs
Czemu deploymenty są takie trudne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz