wtorek, maja 03, 2011

Statystyki Android Marketu mijają się ciut z prawdą ;-)

Od jakiegoś czasu w Android Markecie widać statystyki użytkowników aplikacji (szczerze to nie wiem czy to się włącza w momencie osiągnięcia odpowiedniej ilości użytkowników czy po prostu ostatnio to włączyli ;-)).
Do tego są jeszcze widoczne dla aplikacji 2 liczby "total" oznaczająca łączną liczbę instalacji i "active installs" pokazującą liczbę aktywnych instalacji co oznacza ilość instalacji w użyciu, co osiąga się przez odjęcie od total wszystkich odinstalowań.
Tyle teorii ;-)

Do dziś moja liczba "active installs" była wyższa od liczby instalacji widocznej w statystykach użytkowników. Trochę mnie to dziwiło, ale co tam ;-)

Dziś "active installs" spadło do poziomu ze statystyk użytkowników.

I w tym wszystkim jest tylko 1 mały problem ;-) Te statystyki użytkowników są takie sobie....
Niby dziś mogę oglądać statystyki z 1 maja 2011 (z jakiegoś momentu w tym dniu), ale nie widzę wśród nich ani jednego urządzenia z Androidem 2.3.4... co jest o tyle ciekawe, że ja mam na moim Nexus S Androida 2.3.4 od 29 kwietnia 2011 i w tym czasie updatowałem nawet Bloggeroida i jakoś nie widzę 2.3.4 wśród systemów ;-)
A widzę nawet 2.0 i 2.0.1, każdy z 1 użytkownikiem ;-)

Wniosek jest taki, że niektóre aktywne instalacje umykają automatom zbierającym statystyki.

Dlatego akurat w te statystyki tak do końca nie wierzę.


Podobne postybeta
Weekendy robią znów za krótkie.....
Moje "odkrycia" 2014 roku :-)
Firefox 3.0 - trochę narzekań
Losowaniem w proces ;-)
Liczymy książki ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz